Tunele Wiki
Advertisement

Stary Styks
Stary styks.jpg
Stary Styks
Imię i nazwisko Nieznane
Rasa Styks
Płeć Mężczyzna
Syn prawdopodobnie Moskit
Wnuczki Bliźniaczki
Śmierć Zastrzelony przez snajperów Starej Gwardii

Stary Styks (imię nieznane) - styks stojący na samym czele kasty "koronnej". To on decyduje o najważniejszych sprawach Styksów i Kolonistów, a także sprawuje urząd sędziego. Jak dotąd występuje we wszystkich książkach w serii.

Wygląd[]

Stary Styks ma siwe, gładko zaczesane do tyłu włosy, pociągłą, chudą twarz i czarne oczy. Cała jego postura jest chuda i wysoka. Podczas pobytu w Głębi nosi płaszcz Graniczników, w pozostałych momentach ma na sobie tradycyjny mundur Styksów przebywających w Kolonii.

Charakter[]

Stary Styks okazał się być okrutnym i bezuczuciowym człowiekiem. W Tunele: Otchłań nie obchodziła go zbytnio utrata wnuczek, jego priorytetem było odnalezienie fiolki z Dominium. Jawnie okazał Chesterowi swoją pogardę wobec niego jako Górnoziemca, kiedy skazywał go na Wygnanie do Głębi w pierwszym tomie, co pokazuje, że tak jak wszyscy Styksowie, dziadek Bliźniaczek jest rasistą. Kiedy dowiedział się, że żołnierze mający pilnować danego obszaru w Głębi zawiedli pozwalając Sarze Jerome tam się dostać, kazał całej trójce rzucić się do Czeluści.

Przeszłość[]

Fabuła[]

Tunele[]

Stary Styks pojawia się kiedy skazuje Chestera na wygnanie do Głębi. Po jego zachowaniu widać, że jest rasistą i nie ma żadnego współczucia dla skazywanego.

Tunele: Głębiej[]

Tunele: Otchłań[]

Stoi nad Czeluścią, oglądając poszukiwania Bliźniaczek i Dominium. Później rozkazuje swoim żołnierzom wrzucenie Toma Coxa do otchłani.

Tunele: Bliżej[]

Tunele: Spirala[]

Advertisement