Tunele Wiki
Advertisement

Kanclerz Friedrich - kanclerz Nowej Germanii, z pochodzenia Niemiec.

Rasa[]

Górnoziemiec mieszkający w Ogrodzie Drugiego Słońca.

Rodzina[]

  • Nienazwana żona

Wygląd[]

Kanclerz był łysawym, tłustym mężczyzną. Dbał o swoją cerę, co odkryły Bliźniaczki, nakrywając go śpiącego z maseczką z mango na twarzy.

Charakter[]

Friedrich był spokojny i uprzejmy. Był również najwyraźniej pacyfistą, gdyż ciągle odrzucał prośby Bismarcka o dofinansowanie armii. Wykazał sporą naiwność, nie widząc zagrożenia w Styksach. Był też dość próżny, nakładając sobie na noc na twarz maseczkę z mango. Jednak był także bardzo przywiązany do swojego narodu i dbał o mieszkańców Nowej Germanii. Nawet kiedy był mocno Naświetlony, po części zdawał sobie sprawę z tego, że jego ludzie umierają w strasznych męczarniach podczas powtórnego przeprowadzania Fazy w Ogrodzie Drugiego Słońca, i płakał z tego powodu.

Mimo iż był naiwny to nie był on głupim człowiekiem. Był wykształcony i jego "poddani" traktowali go z szacunkiem.

Fabuła[]

Tunele: Bliżej[]

Tunele: Spirala[]

Kanclerz po Naświetleniu został zepchnięty przez Rebekę Pierwszą z mostku i zjedzony przez Vane i jej rozwinięte już Larwy Wojowników.

Symbolika[]

Kanclerz podczas rozmowy z Rebeką Drugą powiedział, że nie jest nazistą, ale symbol na jego biurku przedstawiający orła "wynurzającego" się z kuli ziemskiej był symbolem faszyzmu albo dyktatury.

Advertisement